مدیریت مدارک و سوابق نارون
مدیریت مدارک و سوابق نارون

مدیریت مدارک و سوابق نارون

نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق شرکت نارون با نام تجاری DM-NAPPS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی است که فرایند مدیریت و کنترل مدارک و سوابق در سازمان شما را کاملا منطبق بر الزامات استاندارد های مدیریتی از جملهISO 9001-2015 مکانیزه می کند.
متناسب نیاز: 
شرکتهای بزرگ
شرکتهای متوسط
شرکتهای کوچک
استارت آپها
استقرار در: 
15 روز (تقریبی)
مدیریت مدارک و سوابق نارون

نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق شرکت نارون با نام تجاری DM-NAPPS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی است که فرایند مدیریت و کنترل مدارک و سوابق در سازمان شما را کاملا منطبق بر الزامات استاندارد های مدیریتی از جملهISO 9001-2015 مکانیزه می کند. این نرم افزار با داشتن قابلیت ها و اجزای اصلی زیر کلیه نیازمندی های مرتبط با مدیریت کلیه مدارک و سوابق از مرحله ایجاد تا امحا را در کلیه صنایع تولیدی و خدماتی با طیفی گسترده از جمله نفت گاز ، آهن و فولاد ، خودرویی ، نیرو ، راه و ساختمان، پتروشیمی و پالایشگاهی، صنایع غذایی و بهداشتی ، دارویی و پزشکی، پخش و لجستیک و سایر صنایع تولیدی مرتفع می نماید

اجزای اصلی نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق

  • تنوع در طبقه بندی اسناد و مدارک بر اساس درخت های با شاخه های دلخواه نامحدود(فرآیندی، ساختاری، استاندارد های مدیریتی و …)
  • تنوع در سیستم کد گذاری مدارک بر اساس کد و اجزای کد، با برچسب های متنوع و مدیریت توزیع
  • انعطاف پذیری بالا در تهیه و تعریف الگوهای گردش مدارک
  • تعریف سطوح دسترسی مختلف شامل لیست توزیع مدارک و مستندات با کنترل نمایش، دانلود نسخه PDF و اصلی قابل ویرایش، چاپ و …
  • تنوع در تعریف و تنطیم گام های عملیاتی چرخه مدارک در نرم افزار
  • ابزار Import گروهی مدارک در نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
  • ابزار Export گروهی مدارک در نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
  • کنترل مدارک: توزیع خودکار ورژن جدید مدارک و مستندات، جمع آوری خودکار نسخ منسوخ مدارک و انتقال به آرشیو منسوخ
  • موتور کارتابل : خودکار سازی فرایند ثبت و پی گیری درخواست ایجاد مدرک ، تغییر مدرک و ابطال مدرک ، بازنگری دوره ای مدارک
  • کنترل سوابق : امکان ثبت و مدیریت سوابق در نرم افزار براساس الزامات سیستم مدیریت مدارک ISO 9001-2015
  • امنیت پیشرفته: SSO، JWT، ثبت و لاگ کلیه عملکرد کاربران : زمان، IP و … در نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
  • داشبورد مدیریت و شاخص های عملکردی در نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق

 

ویژگی و قابلیت های نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق

 

مدیریت مدارک و سوابق سازمان منطبق بر الزامات سیستم های مدیریتی مختلف

دسترسی سریع و آسان به مدارک و سوابق با قابلیت های جستجو پیشرفته

نرم افزاری تحت وب با امنیت بالا و کاربری آسان

پشتیبانی از طیفی متنوع از فایل های الکترونیکی (متنی ، صوتی ، تصویری و ...)

تنوع بسیار بالا در گزارش گیری با در اختیار داشتن داشبورد مدیریتی

محیطی بسیار کاربردی و جذاب برای کاربران

تنوع در برچسب گذاری مدارک ، یادداشت نویسی ، نشان کردن مدارک

درختچه تغییرات در ادوار زمانی بر روی مدارک و سوابق

نسخ متفاوت نرم افزار با هزینه های استاندارد و بهینه

ما که هستیم؟

قلب نارون متشکل از ایده‌های نامحدود و خلاقانه و روحیه‌ای مشارکتی است. در تیم ما تخصص و تعهد حرف اول را میزند.

درباره ما

ما چگونه کار میکنیم؟

شعار ما، ارتباط نزدیک با صنعت و برترین نقطه قوت ما، فعالیت در مسیر خلق ارزشهای جمعی است.

لمس کنید