مدیریت مدارک و سوابق نارون
نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق شرکت نارون با نام تجاری DM-NAPPS یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی است که فرایند مدیریت و کنترل مدارک و سوابق در سازمان شما را کاملا منطبق بر الزامات استاندارد های مدیریتی از جملهISO 9001-2015 مکانیزه می کند. این نرم افزار با داشتن قابلیت ها و اجزای اصلی زیر کلیه نیازمندی های مرتبط با مدیریت کلیه مدارک و سوابق از مرحله ایجاد تا امحا را در کلیه صنایع تولیدی و خدماتی با طیفی گسترده از جمله نفت گاز ، آهن و فولاد ، خودرویی ، نیرو ، راه و ساختمان، پتروشیمی و پالایشگاهی، صنایع غذایی و بهداشتی ، دارویی و پزشکی، پخش و لجستیک و سایر صنایع تولیدی مرتفع می نماید
اجزای اصلی نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
- تنوع در طبقه بندی اسناد و مدارک بر اساس درخت های با شاخه های دلخواه نامحدود(فرآیندی، ساختاری، استاندارد های مدیریتی و …)
- تنوع در سیستم کد گذاری مدارک بر اساس کد و اجزای کد، با برچسب های متنوع و مدیریت توزیع
- انعطاف پذیری بالا در تهیه و تعریف الگوهای گردش مدارک
- تعریف سطوح دسترسی مختلف شامل لیست توزیع مدارک و مستندات با کنترل نمایش، دانلود نسخه PDF و اصلی قابل ویرایش، چاپ و …
- تنوع در تعریف و تنطیم گام های عملیاتی چرخه مدارک در نرم افزار
- ابزار Import گروهی مدارک در نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
- ابزار Export گروهی مدارک در نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
- کنترل مدارک: توزیع خودکار ورژن جدید مدارک و مستندات، جمع آوری خودکار نسخ منسوخ مدارک و انتقال به آرشیو منسوخ
- موتور کارتابل : خودکار سازی فرایند ثبت و پی گیری درخواست ایجاد مدرک ، تغییر مدرک و ابطال مدرک ، بازنگری دوره ای مدارک
- کنترل سوابق : امکان ثبت و مدیریت سوابق در نرم افزار براساس الزامات سیستم مدیریت مدارک ISO 9001-2015
- امنیت پیشرفته: SSO، JWT، ثبت و لاگ کلیه عملکرد کاربران : زمان، IP و … در نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
- داشبورد مدیریت و شاخص های عملکردی در نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
ویژگی و قابلیت های نرم افزار مدیریت مدارک و سوابق
مدیریت مدارک و سوابق سازمان منطبق بر الزامات سیستم های مدیریتی مختلف
دسترسی سریع و آسان به مدارک و سوابق با قابلیت های جستجو پیشرفته
نرم افزاری تحت وب با امنیت بالا و کاربری آسان
پشتیبانی از طیفی متنوع از فایل های الکترونیکی (متنی ، صوتی ، تصویری و ...)
تنوع بسیار بالا در گزارش گیری با در اختیار داشتن داشبورد مدیریتی
محیطی بسیار کاربردی و جذاب برای کاربران
تنوع در برچسب گذاری مدارک ، یادداشت نویسی ، نشان کردن مدارک
درختچه تغییرات در ادوار زمانی بر روی مدارک و سوابق
نسخ متفاوت نرم افزار با هزینه های استاندارد و بهینه